miercuri, 11 ianuarie 2012

Capitolul 1: Totul sau nimic .

                O pierdere de vreme !Mi-am zis in minte la inceputul orelor. Prima ora aveam engleza ,cu un profesor venit din Arabia.Domnul Hasnabujikaludha .Imi era greu si sa ii pronunt numele...era nou in scoala si trebuia sa ne purtam cum trebuie.
                Cand a intrat profesorul in clasa,linistea care s-a asezat imi tiuia in urechi.Respectul pe care il impunea ma uimea atat pe mine ,cat si pe colegii mei.
              -Buna dimineata elevi !Eu sunt domnul Hasnabujikaludha !Eu sunt     .               noul..
              -Cum va pueti retine numele ?!Izbucni Loren.
              -Nu fi obraznic !Asa,cum spuneam...
          "Dragi elevi,cu ocazia vacantei de o saptamana ,de la inceputul anului ,clasa a VIII a A a fost desemnata sa mearga intr-o tabara la alegere ,la mare,munte ,intr-o zona la alegere a tarii sau in cel mai apropiat oras de al nostru.Rog ca seful clasei,sa vina in biroul meu la pauza si sa imi atraga atentia asupra membrilor care participa la tabara.Anunt ca,trebuie desemnati doar 3 .Va multumesc ca ma-ti ascultat.Si Loren ,nu- provoca problemele domnului profesor Hasna...Hasna...noului profesor e engleza !Cu aceasta inchei,o zi buna !Directoare Mousen"             In clasa se instalaze galagia.Toata lumea vroia sa participe la tabara ,dar din pacate doar 3 din fiecare scoala aveau voie sa participe.Nu m-am agitat prea tare ,fiind sigura ca nu voi fi aleasa.
          -Allah !De cate ori voi mai fi intreruupt ?!! tipa profesorul de engleza.
                  Ora se termina cu galagia care se instaurase in momentul in care directoarea pomenise de tabara.Dupa pauza ,care pentru mine a trecut greu,cititnd din Hamlet,directoarea ne onorase cu prezenta.A adus lista cu cei 3 elevi care vor merge in tabara .Toata lumea s-a retras neincantata de langa ea,pana cand i-a strigat cu voce tare :
                  -Dominic Rodriguez , Erika Sunny si Loren Skull. Aceasta este lista .
                  -Dar doamna Mousen ,Dominic s-a retras de la liceu...
                  -Da !Si cine e Erika ?!
                  -Eu sunt Erika Sunny !M-am ridicat furioasa in picioare.Sunt prezenta si gata sa merg in excursie !
                  -Hmm....entuziasmul tau este necesar in tabara !
                  -Dar eu nu vreau sa merg in tabara.....spuse Loren.
                  -Atunci Erika va fi singura care va merge.Fericiti ?
                 Toata clasa izbucni in tipete ca de ce ,cum ,eu  ?Eram multumita si incantata ca eram in sfarsit remarcata. Acum,trebuia sa aleg.Sa merg sau sa raman  fata draguta pe care nimeni nu o cunoaste.Acum,totul sau nimic !
         

Un comentariu: