miercuri, 11 ianuarie 2012

Capitolul 3: Nimic nu e cum pare

                  Cam intr-o jumatate de ora am ajuns intr-o parcare de unde se presupunea ca va trebui sa iau autocarul.Ajunsesem prima.Eram singura acolo,soferul plecase si ma lasase acolo.Am asteptat vreo 30 de minute pana sa apara cineva.Nu am spus nimic,am vazut doar cum vine spre mine.Avea parul castaniu ,era imbracata cu o pereche de pantaloni scurti,un maiou,pantofi cu platforma ochelari de soare si palarie.Era asortata din cap pana in picioare.S-a apropiat indeajuns incat sa observ ca avea tente asiatice.
                -Bunaa !Eu sunt Evelyn,imi pare bine !De unde vi ?Vi in aceasi tabara ,la mare ?Sper sa stam in aceasi camera !Sper ca ne vom intelege bine !
                Ma uitam destul de ciudat la ea si cred ca asta i-a dat ragaz sa se opreasca.
               -Scuze...spuse ea pe un ton rugator .Nu prea stiu sa socializez..
               -Buna !Eu sunt Erika !Vin din Buffalo .Da,vin in tabara la mare.Si eu,ai fi persoana cu care as spera sa socializez !
               -Hi hi .Inrosise.Atunci ,imi pare bine Erika !
             In timp ce noi vorbeam ,dintr-o limuzina alba cobori o fata c parul in vant ,cu haine dragute si un machiaj impecabil.Purta un tricou roz cu imprimeu ,o blanita alba pe de-asuupra ,o fusta roz cu volanase mai sus de genunchi,cu strampi albi si UGG-uri gri.
               -Ea e Claire Waldorf.O sa ne cam dea batai de cap.E foarte ingamfata.Ma avertiza Evelyn.
             Nu cu mult dupa ce ma avertiza ,Claire veni la noi.
               -Hm..inca o ciudata in tabara ?Nu aveam nevoie. Tu faci cat toti.Rase si se indrepta spre un loc mai indepartat de noi,pt a putea vorbii la Iphonul ei .....roz.
              Evelyn nu mai scoase nici un cuvant.Dintr-un Jeep iesira 2 baieti,frati presupun.Si ei erau asiatici.Cel mai scund,se ascundea sub un fular si o carte de chimie in mana !Doamne,copilul ala oare nu se poate abtune sa nu invete ?! Celalalt parea periculos,dar intr-un mod atractiv. Cei 2 se apropie de Evelyn :
               -Buna Evelyn !
               -Aidooo !!Ce ma bucur ca sunteti aici !Nu o mai suportam pe printesa I'm a Pinky Puncake !Uite ,ea e noua mea prietena,Erika !
              -Bu-bu-buna !Am zambit si mi-am ridicat capul.El cine e ?
             -Buna Erika,eu sunt Aido ,iar el e fratele meu....Tocilarul Yukio.
             -Aido,daca tu nu ai inteligenta necesara unui om de varsta ta ,asta nu iti da dreptul sa il jignesti pe el...
             -Spuse perfecta Evelyn !
             -Hey !Sari o voce din spate !Ai venit tu aici sa te iei de ea sau sa te distrezi ?Tine-ti rautatile pentru tine si vezi-ti de rucsacul tau pana nu iti mananca Simon toate jeleurile !
             Aido fugi sa-si recupereze jeleurile,iar necunoscuta ii spuse lui Evelyn :
            -Ce idiot !Nu stiu cum poti sa il suporti !
            -Mda...nici eu ...
            -Apropo ,fata !
       Am intors capul:
            -Da ,da tu !
            -Aaaa....nu-nu-nu-am facut nimic...
            -Phh ..rase zgomotos.Vroiam sa ma prezint !
            -Aaa,mult mai bine !
            -Zoe Von Busterson !
            -Erika Sunny ..
           "AAAAAAAAAA" se auzi din partea rucsacului lui Aido .
            -U-lalaaa !exclama baiatul brunet in fuga .
            -Gata !Te omor !Erau ultimele 3 jeleuri !
            -Relaxeaza-te frate..
            -Hooo,Edward !Ce faci frate ?Urmata de o imbratisare barbateasca .
            -Stai  stai stai...novici !
            -Eu sunt Erika !Am sarit eu radioasa.
            -Edward,imi pare bine.Imi pupa mana.
            -Eu sunt Simon !Cei de aici imi spun Capacel.
        Ce porecla sugestiva..
             De pe o motocicleta cobori o fata.Cum cobori,un om ii lua motociclea,iar ea isi aprinsese o tigara.
           -Alicia !Vino aici !striga Evelyn
           -Ca si cand "sunt dura si periculoasa "ar sta vreodata cu voi.Murmura Claire.
           -O sa stau cu ei mica mancatoare de Armani !Vezi-ti de telefonul tau cat il mai ai !
           -Raven nici nu ne saluta ?
       Veneau copii pe care nici nu ii vedeam de unde coboara si cand !Era ciudat ,dar totusi imi placea .La nici cateva minute ,veni un autocar din care cobori un om atat de ciudat,incat te speriai !
-Buna buna !In autocar noi ne urcam si spre mare noi plecam !         Eu ma asezasem langa Evelyn,ea vrand sa-mi spuna totul depsre toti.Am stat si am ras impreuna cu toti, m-am simtit foarte bine !
         Nimic nu e cum pare !Totul e distractiv si plin de sens acum ,ma simt ca in familie !



           

2 comentarii: