miercuri, 11 ianuarie 2012

Capitolul 2: Acum ori niciodata

             
-Mamaa am ajuns acasa !
               -Buna scumpo,cum a fost astazi ?
               -In vacanta merg in tabara sa stii !
               -Ce ma bucur scumpo !Dar maine e deja vineri,trebuie sa te pregatesti ,sa incepi mai bine spus .Luni incepe vacanta !
               -Mdah...
            I-am aruncat un raspuns flegmat in timp ce urcam scari .Eram la usa camerei mele ,cand brusc ,m-am intors si  am vazut un pachetel pe hol. Tata ! L-am luat intr-o fractiune de secunda si am fugit in camera .Era un plic ,pe care scria "F.O.R Y.O.U " Mi-au dat lacrimile ...Era de la tatal meu !De care numai auzisem ceva de ani de zile ...Mi-am sters lacrimile si am citit scrisoare:
                                      A locked door, a rusty razor ,a towel stained with red lipstick .A folded note ,a broken mirror ,and  my young lady think she's ugly.She is Mommy's perfect angel and Daddy's little girl .I love you my little  butterfly !                                    Imi amintesc de cand eram eu mica ,imi amintesc perfect momentul acela.
                                                                     
    Lacrimie mi-au navalit pe obraz.Tatal meu plecase si ma lasase singura cu mama de la 3 ani !Nu il pot ierta pentru asta !Dar acum ,nu ma mai pot plange.Asta e,s-a intamplat.Poate ca asa e mai bine. Ma resemnez si trec mai departe .
    Am luat scrisorica si am pus-o bine ca mama sa nu o gaseasca.M-am asezat langa dulapiorul meu ,iar amintirile imi navaleau prin minte.Eram fetita tatei si trebuia sa il fac mandru !Sa vina la mine si sa imi spuna :"Regret ca te-am lasat asa ...de izbeliste.De acum in colo vom sta toti 3 impreuna,vom constitui o familie din nou !Vom fi doar noi si nu ne va mai pasa de nimeni !Tu esti fetita mea,singura fetita,singura mea speranta pe care o am in lumea asta fara  sperante !"    
                 Acum ,terminand cu dramatismul si cu memoriile ,m-am reintors la realitate si mi-am scos valiza.Mi-am pus acolo cateva lucruri,mai erau cateva zile, nu avea rost sa imi ingramadesc acolo deja toate lucrurile .Am coborat la masa ,iar de acolo ,ziua a trecut repede ,la fel ca si sambata si duminica...seara,o gramada de ganduri mi-au trecut prin minte.Daca nu ma acomodez ?Daca nu imi fac prieteni si o sa sta singura cu o lacusta ?Am inceput sa  rad singura de intrebarile mele ,mi-am pus ultimele lucruri in valiza. Mi-am luat geanta mea preferata sa imi pun esentialul : cartea mea preferata "Vampirii din Morganville " I-podul meu si Notebookul de care sigur voi avea nevoie !M-am asezat in pat si usor,usor m-a furat somnul .
               A venit si dimineata,s momentul plecarii.Eram imbracata lejer ,cu un tricou in dungi alb/negre o vestuta neagra ,o pereche de jeansi negrii si niste tenisi. Cand am vazut masina care trebuia sa ma duca in parcarea in care ne intalneam toti pt. autocarul spre mare ,mi-am spus in minte :" Acum ori niciodata !"
           

3 comentarii: